czwartek, 21 lutego 2013

Małe zmiany

Korzystając z dnia w domku, postanowiłam zrobić kilka zdjęć pokoju dziewczynek. Zaszło tam bowiem kilka zmian. 
Maja bardzo chciała już spać na łóżku piętrowym, zakasaliśmy z mężem rękawy, zarzuciliśmy łóżko na łóżko i oto jest. 
Pisałam też o karniszach, które miałam zamiar tam zamontować i powiem szczerze, że są tam już od dawna, tylko jakoś nie miałam weny na blogowanie i chwalenie się.
 Po tym jak w pokoju stanęło łóżko piętrowe zrobiło się tam tak jakoś pusto, koniecznie musiałam wstawić tam biurko. Powiem Wam, że to był strzał w dziesiątkę bo teraz jak Majka tam zasiądzie to nie ma jej godzinami. Rysuje, coś tam klei i jest bardzo zadowolona z tego mebelka ( ja zresztą też)
 Poczyniłam też wieszak na torebeczki. Kupiłam sosnowego, surowego gotowca pędzel w dłoń, troszkę czerwonej i białej farby i już mamy wieszaczek w stylu myszki Minnie (to ta koleżanka myszki miki:). Obrazki zrobiłam już dawno, tylko też jakoś o nich zapomniałam.

Zapraszam zatem do oglądania:))
Ale różooooooooooowo:))) pozdrawiam!!!

15 komentarzy:

  1. Witam cieplutko!!!!Zapraszam do mnie do udziału w zabawie :D
    pozdrawiam
    ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje za mily komentarz u mnie :O) Ja juz rozowa faze mam za soba i sama nie wiem czy to dobrze czy zle :O) Pokoik slodziutki i wieszaczek pasuje super!!! Zdolne mamine lapki:O) zapraszam do fajnej zabawy - kom. powyzej
    ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki kochana za miłe słowa. u nas faza na róż wciąż trwa :))

      Usuń
  3. Piękny pokoik, łóżka super pomysł, a nie spadnie to z góry ;)?
    U nas też różowo ;) Muszę męża namówić by i moim biurka zrobił, marzę o takiej chwilce spokoju ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Helo. Akurat ten model łóżka jest 2-funkcyjny. Mogą stać osobno, a po zamontowaniu na kołkach robi się z nich piętrowe. Majka jest już na tyle "kumata", że nie ma obaw, że spadnie. Przeprowadziłam z nią rozmowę przed 1 nocą "na górze" i jest OK.

      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Świetne dodatki w różowym pokoiku, śliczne wnętrze i bardzo podobają mi się obrazki!

    OdpowiedzUsuń
  5. No poszalałaś:-) super w pokoiku teraz jakas półka albo tablica korkowa nad biurko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne to łóżko piętrowe :))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. idzie wiosna ida zmiuany, slicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przytulny pokoik, piękne obrazki (własnoręcznie zrobione?? omg), super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnoręcznie to może za wiele powiedziane :)serwetki robią tutaj całą robotę:)))

      Usuń
  9. Justynko co u Ciebie???? Milczysz dlugo juz... pozdrawiam i czekam na jakis POOOOOOSSSST
    pa
    ania

    OdpowiedzUsuń