poniedziałek, 22 października 2012

Morza szum, ptaków śpiew...



Pewnie każda z Was miło spędziła ten piękny weekend, my żeby maksymalnie skorzystać ze słoneczka wybraliśmy się nad morze. Wieki nie byłam w Świnoujściu i muszę powiedzieć, że byłam zachwycona plażą. Szeroka, czyściutki piaseczek, naprawdę super. Nie tylko my mieliśmy taki właśnie pomysł na tę sobotę, bo ludzi na plaży było całkiem sporo. 

A w niedzielę spotkała mnie miła niespodzianka i poszłyśmy z mamą do teatru, na spektakl „Goło i wesoło”. Dawno się tak nie uśmiałam. Fajna obsada i powiem Wam, że stara już jestem, ale śmiesznie tak patrzeć na aktorów, których na co dzień widzimy w serialach.

Ale wszystko co dobre musi się skończyć, zaczynamy więc kolejny tydzień (byle do piątku hihihi)

Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Śliczna rodzinka ;)
    Tak plaża w Świnoujściu jest cudna!!!! Co roku jeździmy tam na wakacje, tyle atrakcji i promenada ach... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Weekendowa pogoda rozpieszczała nas i w Gdańsku, fakt nie dało się jej oprzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak tak, ale dzisiaj to już tak zimno bbrrr

    OdpowiedzUsuń